.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصرالله دریابیگی :
وضعیت بازنشستگان مازندران اسفناک است
شمال نیوز : مسؤول کانون بازنشستگان مازندران وضعیت بازنشستگان را اسفناک دانست و گفت: دولت تا پایان سال 95 بیش از 145 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.....
وضعیت بازنشستگان مازندران اسفناک است شمال نیوز : مسؤول کانون بازنشستگان مازندران وضعیت بازنشستگان را اسفناک دانست و گفت: دولت تا پایان سال 95 بیش از 145 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.
به گزارش شمال نیوز ، نصرالله دریابیگی در همایش گرامیداشت بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران، اظهار کرد: امید است تلاش بیشتری برای خدمت بیشتر به قشر بازنشسته انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز کارگران ام‌القرا خدمت‌گزاری به جامعه هستند، افزود: وضعیت بازنشستگان بسیار اسفناک است.

مسؤول کانون بازنشستگان مازندران با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یک ریال از پول دولت نیست، خاطرنشان کرد: دولت تا پایان سال 95 بیش از 145 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.

این مسؤول با بیان اینکه اجرای قانون همسان‌سازی تا پایان سال آینده 100 درصد اجرا می‌شود، بیان کرد: دولت موظف است بدهکاری سازمان تامین اجتماعی را در برنامه ششم توسعه پرداخت کند، ما با منطق حرفمان را می‌زنیم و نمی‌خواهیم به خیابان بیاییم.

دریابیگی در پایان با اشاره به رشادت‌های شهیدان مدافع حرم، گفت: به برکت این انقلاب و رشادت‌های فرزندان این انقلاب است که امروز حرفمان را می‌زنیم.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1396
نشان ضعف شماست که وضعف بازنشتگان مازندران اسفناک است کسی نیست این آقا را عوض کنه چی میخاد از کانون بازنشتتگان مازندران قحط رجاله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.